真係好好好好好好好好玩啊!!
雖然我而家係101%支力,,但我都一定要打呢個日記,因為真係好多充實的嘢,,有d好笑啦!!
2:00係學校等,,坐車,,唔係好得..
之後到達就分room..我地係6A.同小學唔同..但都ok..
第一個活動係hall..玩解手結←失敗
波子..←失敗
*我地的組員係咁叫"膠紙...膠紙...膠紙啊..."我都係其中一個..全組都好投入啊!!^^
食晚飯..禧文有d唔舒服..好慘啊![[[五(食送)一湯..白飯任"莊"..]]]係咁食係咁食係咁食...好好味..食完好warm!
食完飯先係地的全個camp的最激動..好玩啊!
我地第4組同第三組合併..同芷君一組..同佢一起行!!yeah yeah
第一個活動都玩到訓著啦!因為我地D組的22個人..會係一個無燈的森林中...戴著口罩(戴係眼度).!..跟著條線..自己!!係自己!!一個人行係個森林度!!好DARK!好恐怖...
結果就過咗..但玩最後的竟然係謝智浩!呵呵!!我+芷君+RENEE係最後條繩度玩佢..因為最後條繩係無掛任何樹,,所以我地係度係咁搖!!!![[[仲唔比我地玩返^^]]]
玩完了,,個社工姐姐就同我地講返個GAMES學到咩啊.....結果..某人話想去廁所..OK!...唉~~~~~~~~~~~~某人發生咩事呢??佢...做完呢件事,,令我地21個人都覺得....唉~算啦!唔唱你D衰嘢啦!!我諗某人個心好似比21個人"咩"嘢咁!!都幾慘
之後走啦!!要用個口罩(戴係眼度).,,一個"踏"一個人的膊頭咁行上條樓梯+一小段路...好好好好恐怖..好驚跌死!!我前係芷君,,後係"譚家俊"←唔係好識..佢地係我後面係咁講D...無聊嘢!上到去玩埋生日+高度...
好!!!玩完,,再玩一個好危險的GAMES...由"某人"玩!好好笑
好!!!由於時間關係..我地NEXT啦!!↓
好!最後係一個驚險的活動!好有生命危險:係5人一GROUP...係前後只有2支無咩光的小電筒...再行過好好好好長的山...之後落山..要30 MINS~
我地係第一TEAM!!先PRAY!THANK YOU GOD! 好多石啊!!無一段平路!!!行咗好耐~好好好好好攰+眼訓!因為黑....
一路行一路睇星星!!好令架!!
行完!走!好攰+眼訓.....談咗30幾MINS~返宿舍!!!好眼訓,,,睇睇下電影..個組長好好笑!!電視都唔睇啦!12:30就訓!!最早訓
*好多謝我的組員幫我蓋..........."...被子..."好WARM
一訓就訓到7:15...比個組員的錶聲MAKE ME醒!! YEAH YEAH!!
之後食早餐!!好"正"啊!!!GREAT~
食完就敬拜 .....^^
之後就玩GAMES.....個個組員寫下目標...放係一個有5尺遠的PAPER上!好遠啊!!又係唔比睇....好好玩啊!!全組都好激動!!^^
反思!積極D!
食LUNCH...走...坐車...100%暈!
返到黎..傾師兄師組D嘢[[謝生..你又話唔識個章+恩..佢仲係你個組長==]]
同YAN食M記!!個男仔好似XXX啊!
走!
同啊媽落街
好唔舒服
未睇DOCTOR!!未有得食藥!!好辛苦
未溫書+未做功課
明天仲要7:30返學校!!
點好啊!!!!!!!!!!!!!!
**我諗我唔再怕黑
**我諗我勇敢咗
**我諗我要關機先啦!!
=]禧文!!快D無事!!
=]我下年又要去!!
|