.*×°我手寫我口,我口寫我 *.°×`

+yU dIaRy

sumyu993
暱稱: SuM yU
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-01
2007-02-25
,,-"'Sweet.{ Happy ...
煩!!
2007-01-26
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
今日係....
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 1792
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天


同一個地方..同一的時間..不同的感覺.. 分類: 未分類

真係好好好好好好好好玩啊!!

雖然我而家係101%支力,,但我都一定要打呢個日記,因為真係好多充實的嘢,,有d好笑啦!!

2:00係學校等,,坐車,,唔係好得..

之後到達就分room..我地係6A.同小學唔同..但都ok..

第一個活動係hall..玩解手結←失敗

                         波子..←失敗

*我地的組員係咁叫"膠紙...膠紙...膠紙啊..."我都係其中一個..全組都好投入啊!!^^

食晚飯..禧文有d唔舒服..好慘啊![[[五(食送)一湯..白飯任"莊"..]]]係咁食係咁食係咁食...好好味..食完好warm!

食完飯先係地的全個camp的最激動..好玩啊!

我地第4組同第三組合併..同芷君一組..同佢一起行!!yeah yeah

第一個活動都玩到訓著啦!因為我地D組的22個人..會係一個無燈的森林中...戴著口罩(戴係眼度).!..跟著條線..自己!!係自己!!一個人行係個森林度!!好DARK!好恐怖...

結果就過咗..但玩最後的竟然係謝智浩!呵呵!!我+芷君+RENEE係最後條繩度玩佢..因為最後條繩係無掛任何樹,,所以我地係度係咁搖!!!![[[仲唔比我地玩返^^]]]

玩完了,,個社工姐姐就同我地講返個GAMES學到咩啊.....結果..某人話想去廁所..OK!...唉~~~~~~~~~~~~某人發生咩事呢??佢...做完呢件事,,令我地21個人都覺得....唉~算啦!唔唱你D衰嘢啦!!我諗某人個心好似比21個人"咩"嘢咁!!都幾慘

之後走啦!!要用個口罩(戴係眼度).,,一個"踏"一個人的膊頭咁行上條樓梯+一小段路...好好好好恐怖..好驚跌死!!我前係芷君,,後係"譚家俊"←唔係好識..佢地係我後面係咁講D...無聊嘢!上到去玩埋生日+高度...

好!!!玩完,,再玩一個好危險的GAMES...由"某人"玩!好好笑

好!!!由於時間關係..我地NEXT啦!!↓

好!最後係一個驚險的活動!好有生命危險:係5人一GROUP...係前後只有2支無咩光的小電筒...再行過好好好好長的山...之後落山..要30 MINS~

我地係第一TEAM!!先PRAY!THANK YOU GOD! 好多石啊!!無一段平路!!!行咗好耐~好好好好好攰+眼訓!因為黑....

一路行一路睇星星!!好令架!!

行完!走!好攰+眼訓.....談咗30幾MINS~返宿舍!!!好眼訓,,,睇睇下電影..個組長好好笑!!電視都唔睇啦!12:30就訓!!最早訓

*好多謝我的組員幫我蓋..........."...被子..."好WARM

一訓就訓到7:15...比個組員的錶聲MAKE ME醒!! YEAH YEAH!!

之後食早餐!!好"正"啊!!!GREAT~

食完就敬拜 .....^^

之後就玩GAMES.....個個組員寫下目標...放係一個有5尺遠的PAPER上!好遠啊!!又係唔比睇....好好玩啊!!全組都好激動!!^^

反思!積極D!

食LUNCH...走...坐車...100%暈!

返到黎..傾師兄師組D嘢[[謝生..你又話唔識個章+恩..佢仲係你個組長==]]

同YAN食M記!!個男仔好似XXX啊!

走!

同啊媽落街

好唔舒服

未睇DOCTOR!!未有得食藥!!好辛苦

未溫書+未做功課

明天仲要7:30返學校!!

點好啊!!!!!!!!!!!!!!

**我諗我唔再怕黑

**我諗我勇敢咗

**我諗我要關機先啦!!

=]禧文!!快D無事!!

=]我下年又要去!!