| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 25 日 星期一  |
| KATTUN Live 海賊帆" WO~ |
聖誕節快樂~
多謝大家尋晚12點幾sd 泥既sms...連續咁響..真係嚇到我心肝卜卜跳~
10:00起身..同媽咪係新墟食野"食宛就去屯市..媽咪買左件褸俾我..thzzz~ 買了電話儲值咭了" mina 又可以搵到我了" 行行行行___行到2:00度..返歸"
返到屋企..開電腦..睇 KAT-TUN Live 海賊帆 Concert ┘未睇..E家先睇又好似好遲tim"

好好睇喲"
←[my name is MC Kame!] 哈..搞gag~
←Ueda E件衫好靚的哦"
6子輪住咁solo"~ 正" 好掛住jin哦" jin jin jin__ 好難cap圖哦..個個都好難有靜態既時候~
kame~ 攝影師的飯碗你都搶)) "_"
唉" 俾阿媽迫溫習_咁當然係冇溫過la~
聖誕...經上年因太多人而俾警察叔叔阻止繼續行"仲要係咁俾人撞~真係冇咩mood係正日出去同人鬥撞~
夜晚..食飯..打日記(完)
|
| 刊登時間︰2006-12-25 11:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|