今日都係好''吾''平凡.
朝早有個歷史測驗.好怕會吾合格...
上中文同燒春雞有講有笑.好搞笑.笑到扒左係張枱到.
上體育堂戈陣好慘呀!!第一次好似7米.
第二次仲慘LO(吾記得左幾米-w-)
好黑仔.毛啦啦卡左LO隻腳.
之後仲以為又係做掌上壓(算啦.佢係咁嫁啦.第一日識佢咩)
點知個MISS叫我地做青蛙跳,O左
但係小學都係成日比呀SIR罰嫁啦(吾淆>O<)
之後到晏就戈堂地理,吾錯呀,幾搞笑(雖然吾記得左講乜- -')
不過,係'有史以泥'第一次有咁搞笑既地理(下一堂好似係貓王教- -)
放學啦~~~~又比肥管留堂- -'
真係放學啦~~~點知見到肥管係到調位~O~.好火
之後,係教壇到,見到既只係一堆'怨氣'
之後,就同肥成.宏.良去海皮片石,調石,回音,同埋去'噓噓'.....幾好挽
仲有D野好好笑:一邊係到唱歌,一邊係到哈哈哈...一邊係到'噓噓'
肥宏好積極咁笑^O^
去到次鎖都係到哈哈哈....
之後又分開左.
又同肥良行.
點知睇到福建D人.但係吾係好清楚.因為太遠.
肥良毛啦啦攞人地杯comebuy調.
'砰'一聲爆左
肥良就急急腳咁走...我都仲未知咩是....
今日都幾難忘下....
|