朝早起身好凍
琴晚同媽咪一齊訓...不過吾系好舒服
見到媽咪系出面返入黎,,後面又跟住一個人(公公)
今日公公要返去喇...不過感覺好沉悶 ~.~"""
公公會系到等到1點就去坐火車走
但系我就玩game....冇乜反應咁
我玩既系 ---> 瑪奇online
到佐11點幾,,媽咪神咁早就煮好午餐...
我食完又走佐入去玩瑪奇喇
公公系1點走佐lu,,佢出門之前我同細佬都say gdbye ﹗﹗
公公笑喇~~~感覺更加怪呀.....~.~"""
系瑪奇到,,,我只系同黑兔一齊玩
不過一d 都吾好玩,,因為比佢帶黎帶去
佢又走黎走去...好頭暈呀 >.<""""
感覺一d 都吾好受
不過佢都停佐系到喇,,以為可以升lv 喇
點知佢系到等緊npc 買衫衫 = =*
無奈之下又去佐第二個地方
好鬼lag...
所以我一個人去返城市中心
之後就自己一個人玩game 喇 T^T*
今日系平安夜,,教會特別多野攪
媽咪同細佬參加佐教會攪既平安夜聚餐....
本來媽咪都想我去,,不過要呀爸一個留系到
好慘架,,所以我都吾去lu
(其實我想呀爸帶我出街食飯咋 =﹏=*)
呀爸返工未返黎
細佬系2點出佐去一直都冇返
媽咪5點7出佐去
而家屋企得返我一個~~~好悶....- -*
點知媽咪話多佐兩張飛...
呀爸同細佬都去既話...我就一個人喇...
今日既平安夜就得我一個人過