今日係Sport day,我參加左推鉛球。點知我得第四,我推到7.22米、第三果個推到7.26,吹漲lo~
之後,我地走之前比果個冬菇頭副校罵喎,o咀lo,都唔關我地事,係度罵人.....
我地又要練lala隊 la~人地紅社跳成禁,念都念到佢地win la,在果陣都唔係禁like lala隊嫁......因我覺得隻舞好唔得嘛,同埋都知道紅社會win嫁la,禁認真做咩喎........