那年的...光輝歲月...wake up...

2009 年 4 月 13 日  星期一   陰天


我想要甚麼...... 分類: 生活小事

        究竟我想要甚麼?

        我只知道自己現在過得很辛苦,但我想要的東西是甚麼呢?自由?可能吧,但有了後又一定會開心嗎?朋友?無可能,我已有一班好友!那究竟我想要甚麼?

        真的好迷茫,每天都在埋怨但卻找不到方法去解決!難道到了這個時期就一定是這樣......好混亂,找人告訴我一個答案。






訪客留言 (返回 sunjack 的日誌)


manyuiyeung 於 2009-04-14 12:28 PM 發表:
你總有一天會知道的。
其實,有可能你想要的東西就在你的身邊,
而你,未曾發現。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 不過個日要幾時先黎......
Posted at 2009-04-14 05:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAN06082 於 2009-04-13 11:03 PM 發表:
如果係我,,我可能會想開開心心咁生存落去..
冇煩惱..唔洗擔心尼樣果樣...
但可惜尼個世界冇d咁好既事v0v
係咪要死左先可以咁無憂無慮呢?0?
但係我咁諗好似唔負責任左d...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]