那年的...光輝歲月...wake up...

2009 年 6 月 11 日  星期四   時晴時雨


考試啦~~~ 分類: 未分類

   今日第一天的考試,是中文!ok啦~~不會死去,哈哈!

   丁丁你下次就唔好理呢d野啦,考完個試先算,日諗夜諗,遲早會死架!感情呢d野唔急得,順其自然啦~~

   第一日考試,夏寶宜就差d遲到!!!囧佢,天日既英文,無信心。想死~~

   睇緊衝鋒21,武藏返黎啦~~~T^T,好開心!!嘩哈,武藏返黎令到惡魔蝙蝠隊番生啦!!!加油,贏左d臭蜘蛛佢。

   我地都要好似惡魔蝙蝠隊咁衝呀,衝到去終點~~






訪客留言 (返回 sunjack 的日誌)


陳錦龍 於 2009-06-13 12:11 PM 發表:
唔覺!
可能我個人比較中意啦~~每個人都唔同!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kikiyau522 於 2009-06-13 09:40 AM 發表:
吾覺得衝鋒21好悶咩-_____________________-'''
我要為丁丁祝福>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]