今日第一天的考試,是中文!ok啦~~不會死去,哈哈!
丁丁你下次就唔好理呢d野啦,考完個試先算,日諗夜諗,遲早會死架!感情呢d野唔急得,順其自然啦~~
第一日考試,夏寶宜就差d遲到!!!囧佢,天日既英文,無信心。想死~~
睇緊衝鋒21,武藏返黎啦~~~T^T,好開心!!嘩哈,武藏返黎令到惡魔蝙蝠隊番生啦!!!加油,贏左d臭蜘蛛佢。
我地都要好似惡魔蝙蝠隊咁衝呀,衝到去終點~~