那年的...光輝歲月...wake up...

2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


死人小偷...... 忿怒 分類: 未分類

     話說今日應該好風平浪靜......

     不過呀媽竟然叫我陪佢去接兩個vip...無奈下唯有食左藥就陪佢去囉....

      去到深填等佢地,我坐係到等啦...突然有個山菜大叔走過黎俾個apple既i-phone我睇...話係偷返黎,五百俾我。我無理佢,佢就話三百....之後我頂唔順走左。真係他媽的臭大叔,煩住曬,我唔會要賊贓,送都唔要!!!

      之後我同呀媽同表姐講...我表姐就話我易呃...!!真係火爆,死人堪嘉敏,下次殺左你............

      






訪客留言 (返回 sunjack 的日誌)


comingss 於 2009-09-11 04:16 PM 發表:
我岩岩申請左qooza希望大家多多支持

做朋友好唔好?

去我的網睇睇la

http://blog.qooza.hk/comingss
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jasminelim68 於 2009-07-10 07:08 PM 發表:
幸好...我是從來都不需要去那些地方的xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Candysweet96 於 2009-07-09 10:55 PM 發表:
我都想試下,,by陳敏芝!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tony25 於 2009-07-09 09:54 PM 發表:
哈哈!
你個日過得好開心咁啵"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kikiyau522 於 2009-07-09 08:17 PM 發表:
$300甘平:o
不過我都吾會要-w-
入面D零件都吾知系咪比人拆走哂:S
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]