今日去睇混血王子的背叛......書已經睇過啦,唔知電影會點...所以都好期待,當然原因唔止啦....
睇完後總算沒有失望,實在太好啦!!特效加聲效都好得,完全體現出魔法的力量、奇妙....超得!!唯一美中不足係哈利個頭呀?!實在唔得囉....勞恩同妙麗吵吵鬧鬧,最後一齊...鄧不利多最後死了,感到一些震撼,唔想佢死...不過算啦..劇情係咁..無計...總括呢講,套戲幾好耶...
今日真係好正!!