那年的...光輝歲月...wake up...

2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


混血王子的背叛...太正啦.... 分類: 生活小事

   今日去睇混血王子的背叛......書已經睇過啦,唔知電影會點...所以都好期待,當然原因唔止啦....

   睇完後總算沒有失望,實在太好啦!!特效加聲效都好得,完全體現出魔法的力量、奇妙....超得!!唯一美中不足係哈利個頭呀?!實在唔得囉....勞恩同妙麗吵吵鬧鬧,最後一齊...鄧不利多最後死了,感到一些震撼,唔想佢死...不過算啦..劇情係咁..無計...總括呢講,套戲幾好耶...

   今日真係好正!!






訪客留言 (返回 sunjack 的日誌)


cindyleefd18 於 2009-07-25 10:15 AM 發表:
路過,CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jasminelim68 於 2009-07-16 12:42 PM 發表:
原因不止這個..還有別的嘛..?xd(明知故問中)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係唔係要笑架..??
Posted at 2009-07-16 12:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Candysweet96 於 2009-07-15 11:19 PM 發表:
好睇架!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tss624614770 於 2009-07-15 03:19 PM 發表:
cm 4 u!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]