今日起醒唸番上晚比人玩,,
唸起黎都系覺得自己好on居"!
我上日熄機果時,我個小學女同學"
add我話6年啦,+埋2年....
8-9年.....單身,
對我已經慣,,,
你都要學識放棄....
味放棄,,你吾會知識咩叫"明白",
同"了解"......
我聽完之後..講左"thx"..||
之後...訓左系張床到唸,,,,,,,,,
咁又系.上晚我自己都明天我系佢心目中,
只得::
"吾得,吾知,吾講".
"-3-,-.-,-口-"
掛,算,囉"
所以e家聽完佢咁講,
學識放棄同了解,,
系好重要,,,,,,,,,,,,,,,""
多謝你,比我暗戀你一年,,
希望你得到快樂.."
吾好愛哭,"""
+恩,"
|