今日收工哥時o係琴行撞到cindy,同佢講左我最近做ge傻事...之後佢同芳e就不停o係度罵我做咩咁傻,人地開d咁ge條件都應承,唉∼蠢到死,前晚+2又係咁話我,第時做野真係5可以再係咁!咩都就曬人地,結果人地會一步一步逼埋黎!!!芳e話我咁樣都係因為人生經驗不足所致...cindy仲話佢陪我上佢屋企凶佢比$我添...不過我諗我自己應該搞得店掛...haha cindy份人真係開朗又夠朋友!佢仲話教我d賤招對付佢地添! 對人太好原來5係個個人都明白!原來做人太順直都係問題黎+!!!’對人好即係對自己殘忍!’le句野真係講得非常好。
之後我食完飯同ha仔出去一陣...

小迪迪真是非常可愛呀∼
之後夜晚約左a文出去,哥間tomato仲等我抱咁大希望比佢,但食過先發覺一般般咁。之後我地飛快去行街,途中仲比我知道原來買野係5可以咁衝動!我d褲又蝕比佢la!今日我發覺我地大家ge聽力都出現某d問題,搞左5小笑話 haha!你要記住我地2個ge無聊約定呀!
對於我地幾個ge摘荔枝團又再出現問題la!其實搞5搞得成+!我發覺要就到每位團友ge時間真係難過登天!
|