8月13號晚:踩單車後遺症發作!反到屋企d手腳痛到生不如死,行都行5到,我攞曬屋企所有d脫苦海呀,藥go呀,冰袋呀,哥晚我痛左3個中最後要食止痛藥先訓到呀!超辛苦!我以後都要勤力d做運動!

8月14號:7蚊生日呀,去左唱k,我仲臨急臨忙寫左張卡比佢添~不過哥晚都幾邪呀,14號生日係鬼節之外,仲要o係14號房!個螢幕又成日無畫面又閃下閃下,好靈異!之後唱唱下仲有好大陣燶野咪,好似就快爆炸咁!個職員居然話無事WO~咁都得!最後我超5好彩比人發現左我偷攞入去GE野飲,累到大家比人罰,超5開心~真係對5住呀咁多位!

8月15號:一大早我走出去去廁所,發覺我屋企成地都係血!係HADY仔D血!佢一大早狂痾D血出黎嚇死左我!我即刻打比6婆,佢叫我即刻同佢去狗房睇...驚佢食左D骨刺穿條腸要做手術,我哥時聽到好驚呀!去到睇E生,佢又要我走過去超遠同佢照X光!照完再反去睇,佢話HADY仔發燒,又腸胃炎!直至今日都好似未退燒~不過佢仲超活潑!完全5似有事!
夜晚放工同IENG子出大6...好鬼搞笑呀我地行街GE過程~

IENG"S牛肉飯,我覺得好靚呀!

我今日去買GE禮物!聽日去IRIS小朋友GE生日PARTY度送比佢GE~^Q^
|