講真...
如果大家意見不一
算吧...我只可講你接受能力太高
我睇過謝師宴d想
實在太[好睇]la
我好因賞個photographer
影得太好(我一再強調)
下低係一d我認為好好ge想!what do u think?
yoyo!型ma!
嘩!色fly ge!
媽媽!驚驚ar!
薪火相傳!我係龍d傳人!
hey!wassup!guy!屌你...
大哥!返森林la你!!!
元...大家覺得點ar!