妖...
唔通CSK真係咁窮
今朝早,頒個English reading quiz獎
膠ga
上哂台咁,最後得個file
超低能
俾人笑到面黃
放假lu,本來就好happy ge
但一見到個d堆積如山ge公課
即刻冇哂心情>3<
但係最期待ge舊生會終於黎la
yoyoyoyoyo
去到只係打下波
見到以前d同學
真係好掛住你地ar!!!
好想讀返小學ar,永遠刀5哂升中學喔...