ha ha^_^
e兩日終於踏出左溫書的第一步la
可能太耐冇溫過書,
所以覺得好辛苦*_*
各位刀要+油喔!!!
放學g後去左巴街打波波
間小食部終於開番lu
期待巳久
溫書,溫書,溫書,溫書
好想快d過左個exam ar
再係咁睇黎要係醫院book定床位.....