終於考試lu
今日考最kai的一課 Eng>3<
超易
輕鬆渡過~~~kukuku
本來就好早放學ge
點g俾個pk sir留堂留到1:00
好火lo
但係刀好擔心IH同IS e兩課
try my best la^_^