2007 年 8 月 14 日 星期二  |
| 小儱同學~通宵呀??你實會黎我blog既、 |
分類: 苦瓜?? 蜜糖? |
哇哈哈哈~ 小儱呀。
通宵囖、俾我發現佐lo.
听日見啦~哈哈
你5-好同我講你陪我地買野
就糸為佐餐飯bo~
… … … … … … … … … …
rab話第1。次同friend出門,
距話距好high哟、
… … Oh. year~
小儱好似永遠對人都好好~
呵呵。距照顧人好細心ga、
好抵錫~小儱萬嵗。 哈哈、
嗱嗱嗱。小儱.,5-俾偷笑~
。 哈哈哈、 …
|
|
|
sup2r 於 2007-08-16 12:32 PM 發表:
有有有。
絶對有掛住你、
你咁索。又咁cute
實記得你~
多謝CM呀~
|
|
|
Jazaf 於 2007-08-15 02:54 PM 發表:
|
網主回覆
friend囖~
經過琴日既捨命做“阿四”
睇怕都變好好朋友lo.
.
. 哈哈… Posted at 2007-08-16 10:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|