2007 年 8 月 16 日 星期四  |
| 2007- 08-15 |
分類: 苦瓜?? 蜜糖? |
朝早9.點幾果陣
我同RAB已經糸廣州地鐡站囖
跟住呢。去稳果個身無分文既小儱
稳到距la.但糸距話距D行李仲糸廣美涡
FUCK。 眞抽象~
之後就陪RAB去買書,
RAB同小儱糸到拣書- 我就糸到偷影
唉哟~ 見到D設計書。好想買呀~
因為D logo 同 design 好靚呀
但糸又鬼死咁貴哟。唉~
買完書,個個都無曬力
就去m記食嘢
舒服完一輪之後就要“體力勞動”la.
行去廣美帮小儱搬行李~
FUCK。5袋行李、
有一袋专門装距D未洗既臭袜同衫
眞糸服囖~不過D男仔都糸咁ga- 可以忍下~
跟住距拿个CONDOM盒黎装須刨
之後仲拿多盒未开既CONDOM黎
仲要話人哋送既~ 眞抽象。
如果我同RAB 5-去都5-知距點搬翻去
唉~ 仲話距要做阿四哟、
點知我同RAB做佐阿四~
做小儱既阿四距仲要拿水吓我哋喔。
搞到我同RAB做額頭、眞可憐
… 搬搬搬搬. #.& %$ @
… 搬搬搬搬. #.& %$ @
一路搬去地鐡站
眞糸超似儂民工- 哈哈~
跟住去火車站到寄存,退“飛”,買“飛”
之後就去shopping~
可能因為太攰la
簡直就糸“瞎逛”
就斋行。5-入去睇、
唉~ 太抽象囖、
跟住糸supermarket 買D野
就歸家囖~ 唉。
死人小儱一路話要報答我同RAB
講下好啦~ friend 黎ga.
做下阿四又有乜所謂呀~
… … … … … … … … … … … …
雖然好攰~ 但糸幾开心呀。
值得既. 當接小儱囖、
突然唸到句話:開心, 勝在可以自娛自樂
the end. (D相POST咁啦~)
|
|
|
lpan 於 2007-08-17 02:36 PM 發表:
孩子, 想袮們嘞 .
甚麼時候跑到廣州去邋
快開學囖 .!
|
|
|
Jazaf 於 2007-08-16 05:45 PM 發表:
|
|
|
|