今日一年一度drama比賽...
梗係撐啦 自己社啦 ..
雖然係幹事 但系咩都冇做過... 好似好唔應該咁..
但係為左d野 唔應該都要做嫁啦 sorry!
今日第一次做mc 小小緊張啦 上去係咁講錯野..
哈哈 不過幾過癮..
講左個傻仔爛gag 全場death 曬 air
自己都忍唔住 笑左.. 唔係笑個gag = = 係笑佢地d反應...
跟住最後就係頒獎.. 誠社雖然輸左.. 但係盡力就得啦
(可能我呢個冇付出過一分力既人 冇資格講 唔理啦 講左先)
--------------分隔線--------------------
跟住放學
繼續留低做通識 project..
又比人省左獲..
話我冇d要求..
的確 宜家鬆散左好多 咩都是是但但咁過..唉
then
6點左右就鬆人..
好攰 好攰.. 好多功課..
|