U fuxk I fuxk 花花公子><
Here is my life.You make my life bright and colourful.love you so much.U fuxk I fuxk
superfranco
暱稱: franco_傻仔
性別: 男
國家: 香港
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-08-11
2008-07-14
2008-07-13
2008-07-09
2008-07-07
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 89
今日人氣: 1
累積人氣: 1256
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 13 日  星期五   晴天


2008-06-13 分類: 未分類

今日科中史.....
唉...5知算5算抄佐...
刀5係好好嫁啦...
合格刀得既,
要攞第一,就未必得啦,

琴日,係MSN同老婆傾計,
唉...可能我太著緊老婆啦,
成日問佢係咪鍾意XX,
攪到老婆又嬲佐我,
係度,同老婆講句,對5住sorry牙!!
我真係5係有心嫁,
我琴日真係好5開心先衰衝動,
原諒我啦,但係問妳點先肯原諒我,
妳又5答,其實妳想我點啫?

但係妳問我覺5覺好辛苦,
我可以係度再同妳講一次,
為佐妳,我冇咩覺5覺得辛苦,
雖然我曾經諗過放棄,
但係,我又點會咁易放得低牙?
妳話我自以為是,
其實係指咩?
妳係話妳5再鍾意XX?
定係其他呢?
妳話many,希望第一件事就係啦!!
但係我曾經諗過一個好傻既問題,
如果妳仲鍾意佢,
咁佢又出佐事,
我會5會幫佢頂呢?
雖然我刀試過幫佢頂,
證明佐我為佐妳,
真係冇咩做5出,haha
好傻既我牙!!

唉,
越講越愁,
但係越愁,我就越要講,"
"_"今日吳賜鴻去我屋企打機,
順便教埋我數學,
佢走佐,同老豆食tea,
跟住返屋企,飲佐三鑵啤酒,
但係俗語講得岩,
酒入腸X愁更愁,
更加5開心,頂.....

好啦!5講啦,
各位,要加油牙!!
希望你地考試成功啦...






訪客留言 (返回 superfranco 的日誌)


︴★YiN﹏CNx° 於 2008-06-16 04:14 PM 發表:
人蠢ma...xPP..說真...如果時間少的話質素會高一點=0=
FdA是ada姐?...可能吧...
明天西史了...又是要展示我吹水技巧的時間-0-
最該兩三天咳死我了..t^t..
但尚好吧..死不去*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小駿 於 2008-06-16 02:53 PM 發表:
依?咁費嫁...
仲以為你十五分鐘內溫完...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



︴★YiN﹏CNx° 於 2008-06-15 11:22 PM 發表:
我沒串嘴...真的容易呢..xDD
豪b...我想我會用半小時溫完epa+sci的aoe了..
大家拭目以待...看我如何壯烈犧牲xDD
lin姐.,..我祝福你=0=..
我不懂串人...我很純的...(說謊的我..)
大要努力嚕..雖然不會有人會看見這則留言吧
考完便有0.0
小竺...你也要努力..
為成績..為幸福也好0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Unknown 於 2008-06-15 08:18 PM 發表:
星期一考aoe+sci
很容易xD的=v=
大家努力嚕..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



liN 於 2008-06-15 06:09 PM 發表:
彥兄 ,, 別串嘴 !!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



︴★YiN﹏CNx° 於 2008-06-15 04:54 PM 發表:
不留名ma...說笑的...
但最重要的問題?你認識他/她嗎- -?
回正題....
星期一考aoe+sci
很容易xD的- -..
大家努力嚕..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小駿 於 2008-06-15 09:54 AM 發表:
5好意思,
fd A係邊位牙?
留名好bo...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fd A 於 2008-06-14 02:22 PM 發表:
付出5係奉指有收穫
值咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



liN 於 2008-06-13 09:50 PM 發表:
借膊問呀XX有冇新目標
有ga! 叫佢去馬 !!
唔好放棄呀 !!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



︴★YiN﹏CNx° 於 2008-06-13 08:21 PM 發表:
不想便不用煩了吧...
諗得多..只會更煩0.0...
今日連打機都沒有心情...
睡醒也沒啥心機...

呼..大家也努力吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]