之前個i-cable都痴線嫁!ICQ、MSN同埋online games on 到,淨係個IE(Internet Explorer)on 唔到!都叫我阿媽唔好信佢地la,之前份合約6月末到期,班殘light仲話份合約到期唔續約要一個月前通知,搞到我要迫住續約,講到e度我就想打去佢o地小佢o地。而家我就想究竟每1hrs打一次定係每半笠鐘打一次好!!