RE:http://blog.qooza.hk/superladyk?eid=16500262
今日宜家開始,唔駛咁多個之後.
你唔覺得你自己宜家咁樣唔係仲柒咩?
點解係你話我地先啱呀?
我話你唔好?
你唔出聲,人地會留言咩?你仲煩喎.
如果我呢d叫賤格,咁你呢d叫咩呀?戇尻囉.
你提高左語言水準,我地係聽唔島架...
個個都知學校無果d咩"語言治療室"架啦..
有得咩"語言治療室",就已經係精神病醫院。
你宜家唔緊張,我見島,你激動之麻,可?
唔好串爆我地個囉呀.屙唔島屎架.
你知我地一家會串番你就好啦..有自知之名.
嘩.."串爆GEM既Fans".好好聽呀.咁叻去作詞啦.
你細個食咁多野,宜家咪姐係肥囉..肥就係肥.
咁樣真係我地既問題?
你有病似d囉."呵呵呵呵."
我地似stupid?我驚你連stupid都唔識串呀.
無腦無得超架.因為"無腦"唔係比較詞.
把我把口?收聲?
叫我地收聲咪得囉,唔駛把我地把口架.
我鐘意講咪講,駛唁駛申請呀?
Hotmail唔係上架,係send架..
你咁鐘意報警,你咪報飽佢囉,淨係識得up。
因住比警察告番你"浪費警力喳"八婆.
youtube緊係無人性架啦.因為youtube唔係人囉.
唔駛唔該,我無幫過你。
你都識話人話自己架?咁你就唔好話自己啦.
你話邊個先,我地個個都唔夠你似果d 有問題既人.
唉.
咁辛苦你呀..
要為我地製造咁多網絡垃圾。
痴線…
你講乜鬼菲律賓話呀..
戇尻,都無人聽得明,”你快回火星吧,地球很危險”
|