| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2005 年 10 月 30 日 星期日 |
 | |
| |
30/10*-3-

今天俾人T固信息嘈醒左-0-''10點就起左身*太累累`11點就整野*之後打左俾婷婷*傾左陣!!過SAN仔屋K 整可樂煲彊-嘿嘿*N 佢過街市買可樂*XDD ]上到家家`[ EAT 左SAN仔買既餃子 N 碗仔翅 >3333<''EAT飽就整可樂煲彊*SEWWT BABY* -0-''KAKAKA*都幾好飲咖-- N SAN仔 C左陣TV*就訓覺覺豬`* {GOODBYE*KISS
'' 過左空地搵瓊瓊&呆呆] 佢地等`左好耐甘`嘿* 上左天台*打埋阿妖上黎-我 N 瓊就落去買糖糖EAT *蝦哈] SHE IS SAY EAT GE* * `XDDD*過左陣*瓊瓊佢又SAY EAT生菜魚肉 -0-''SH!T ] 又EAT !!>0<''六點幾返屋K` N SISITER`食飯飯*'' 玩電腦* }}

|
| 刊登時間︰2005-10-30 07:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
[|!!×樺bb﹡ 於 2005-10-30 09:22 PM 發表:
女女**竹你同你老公開開心心幸幸福福阿∼”
你要記得丫)))有嘜野唔開心都要同我傾丫``你應承左我嫁__`'你唔好再唔開心...唔好成日喊喊拉/\/\*呢幾排天氣凍左..小心身體丫﹏!!
|
網主回覆
樺bb *蝦哈]thx你唷..>3<''
我知la ..你都要唷*你喊得多我好多唷*
^^''哈哈* Posted at 2005-10-31 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|