9點幾起身`勁眼訓LO*琴晚叱❤口宅MA''10點就出門=]YL唱 K AR`有SHAN-樺-棋去開NEWAY* 1到就有房=]見到門口甘LUN多人*仲以為無房TIM-HAHA`唱到沙聲*勁嗌丫`1 點半唱完*過北江`EAT野LO..過天瑞=]等左FISH很久喔''吹西北風*見完後`我兩很傷❤*只是[秘密]`5 點返家了=]乖乖女|!