大家好嗎?
唔好唔記得做summer holiday homework牙?買左書未?
Writing Exercise(綠色果張),Eclass,仲有小校園果個~仲有2日就截止la(唔做/做唔唒好似可能會比人罵)
*************************************************************************
終於升上P.6la!又係要同D fd ge 時候la...... 
好唔捨得......因為都識左好耐la~
我好期待新ge班主任,但唔敢抱太大期望......
要努力讀書,考間好中學!
仲有,希望唔洗再同Sahil坐la<(死肥佬)  
練好D波!<足球,籃球,排球,乒乓球,羽毛球,etc.
同XXX決鬥!!!!!!!!!!
****************************************************
|