*.=〝*V.*.°▼*「'貞*』...°
.°·+ * 就死 ★× ● *° 再咁落去唔系辦法 ☆ ]]×× ●*"!|||.''|
sure_219
暱稱: *.=〝*V.*.°▼*「'貞*』...
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-09
2011-01-28
心理測驗
2010-12-12
2010-12-03
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 302
今日人氣: 7
累積人氣: 1982
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


入camp好好玩 分類: 未分類

佢地癲伽....都話玩二伽啦...做咩玩三ja......你睇下我....傷晒啦...真是悽慘的貴族呀.....

我現在唯一的感想就是"勁眼訓"

如果玩一個禮拜...我地會變成點呢

我諗個個都會系變成國寶級的國寶呀

哈哈哈.......

個個d熊貓眼真系勁呀






訪客留言 (返回 sure_219 的日誌)


wong236589 於 2009-12-01 05:56 PM 發表:
=____=嘩~~~~~~~眼訓啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cckcc516321 於 2009-11-30 11:41 PM 發表:
暑假去香港 入camp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mark119 於 2009-11-30 06:34 PM 發表:
我地完全係一堆不屈不撓ge瘋子!!!!除左我~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KeviN6 於 2009-11-30 05:59 AM 發表:
去邊度CAMP??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去左九澳呀....勁好玩,,,,不過都好攰~~~
Posted at 2009-11-30 06:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



i0101116 於 2009-11-29 09:12 PM 發表:
好想去多次a~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯~~系呀.,...想再要玩過...就到暑假啦....
Posted at 2009-11-30 06:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iekmon 於 2009-11-29 08:15 PM 發表:
hehe
好玩呀
不過go山就,,,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯嗯....我知你地d奴隸攰伽啦,,,,不過我呢個貴族都唔好得去邊....
Posted at 2009-11-30 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waif_life 於 2009-11-29 06:56 PM 發表:
我真係唔知你up乜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不知情人士梗系唔知我講咩啦...點呀...
Posted at 2009-11-30 06:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



King48625 於 2009-11-29 06:56 PM 發表:
有教唔訓=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想訓呀...佢地癲伽,,,,,唔畀人訓
Posted at 2009-11-30 06:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]