| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| 入camp好好玩 |
分類: 未分類 |
佢地癲伽....都話玩二伽啦...做咩玩三ja......你睇下我....傷晒啦...真是悽慘的貴族呀.....
我現在唯一的感想就是"勁眼訓"
如果玩一個禮拜...我地會變成點呢
我諗個個都會系變成國寶級的國寶呀
哈哈哈.......
個個d熊貓眼真系勁呀
|
|
|
KeviN6 於 2009-11-30 05:59 AM 發表:
去邊度CAMP??
|
網主回覆
去左九澳呀....勁好玩,,,,不過都好攰~~~ Posted at 2009-11-30 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯~~系呀.,...想再要玩過...就到暑假啦.... Posted at 2009-11-30 06:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
iekmon 於 2009-11-29 08:15 PM 發表:
hehe 好玩呀 不過go山就,,,,,
|
網主回覆
嗯嗯嗯....我知你地d奴隸攰伽啦,,,,不過我呢個貴族都唔好得去邊.... Posted at 2009-11-30 06:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
不知情人士梗系唔知我講咩啦...點呀... Posted at 2009-11-30 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都想訓呀...佢地癲伽,,,,,唔畀人訓 Posted at 2009-11-30 06:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|