*.=〝*V.*.°▼*「'貞*』...°
.°·+ * 就死 ★× ● *° 再咁落去唔系辦法 ☆ ]]×× ●*"!|||.''|
sure_219
暱稱: *.=〝*V.*.°▼*「'貞*』...
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-03-09
2011-01-28
心理測驗
2010-12-12
2010-12-03
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 302
今日人氣: 13
累積人氣: 1867
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天


想打人的朝早 分類: 未分類

你地班仔死......

邊x個話7點半伽

搞到我6點55那那聲起身

頂你地

真系無人準時咯

我晨早去到無人

好呀

得我一個系度遊花園

遊到d阿伯都就黎應得我啦

好無引呀

我會將全部ge賬計晒落堅叔度伽

算你唔好彩T_T






訪客留言 (返回 sure_219 的日誌)


god926 於 2010-09-02 08:02 AM 發表:
超慘丫..!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jenly1002 於 2010-09-01 11:31 PM 發表:
..哈..做人要醒d!!不要被騙~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



naka_ss501 於 2010-09-01 11:20 PM 發表:
陰公= = 但學校早極都唔會七點半啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地約左食早餐= =''
Posted at 2010-09-02 02:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waif_life 於 2010-09-01 11:18 PM 發表:
晨運咩 哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i0101116 於 2010-09-01 10:05 PM 發表:
自己傻就吳好話人la~!
下次醒少少~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KeviN6 於 2010-09-01 10:00 PM 發表:
伏已中
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wong236589 於 2010-09-01 09:57 PM 發表:
=.=咁早
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



King48625 於 2010-09-01 09:57 PM 發表:
咁你想點?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]