| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 2 月 13 日 星期一  |
| ”{〔超超超!!!____=.=* |
天日係情人節哇___*_*
['今日要排隊先上課室哇"""tN聽到早會DDdD老師講果d野有dd咩囉]]*****~!!!!!!!煲通話x2係度聽歌仔囉__英文冇做到HoMrWoKe囉要罰抄書哇~!^^***小息要當值牙**中文x2我誠日講d野好似串9佢咁囉但係我真係好撚憎佢囉__∼!!!拎左我本書唔還喎卜街喇你死7lOoK怪">}頂*lUnCH去左山KiNG果邊oK食囉!!同埋英姐喇一定"}"}地理右問我書囉">"@<音樂睇果個咩咩天鵝湖喎好好睇哇"}}*********~!!!!!!!!!!mATh`````放學譚穎叫我打比芒果喎!!我咪打囉**個咩咩熱狗右串我話我冇禮貌喎"}}去左興耀場坐牙儀話有個傻佬跟住佢地喎我咪罵左個傻佬幾句囉.-*+|}|Xd去左KiNgSuNg囉...-9*牙儀去左果個咩咩展翅果到買野****果個哥哥好好笑囉***Xd返hM*
苦情人
讓眼睛關起 我不想再演戲
原諒我太獨立 沒有天生體貼入微
我不知道 怎樣是抽離
但從你每個吻可預期
已經知道 這是厭棄
其實愛下去 也不過 別離
*讓我手鬆開 我不想再死心錯愛
其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛
再走多遠 一樣沒將來
就由我帶你轉身下台
再想多遠 也難連載 繼續難被愛
仍然能自愛 別怪責我要分開
曾經想當個好情人 捨身成仁
還愛你愛到往下沉
若要犧牲 方能擁吻
無法一起 再同渡半生
如今找不到好情人 只得苦情人
就算我對你還著緊
亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
誰有心 還要等 你熱吻*
REPEAT*
如果必須要好情人 捨身成仁
誰有勇氣愛上別人
若要犧牲 方能擁吻
難道一起 再無下半生
曾經不相信好情人 找不到情人
遇上你曾如何認真
但明白你脾性 就算多十秒 開心
誰有空 還再等 你合襯
|
| 刊登時間︰2006-02-13 09:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|