| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
好唔開心呀......  |
2007 年 1 月 15 日 星期一 |
|
唔知點解今日好唔開心...
我上科學堂個陣...
杰仔毛端端話八我....
[[[成日報串.....咁叻做卧低呀.....]]]
好無奈...
唉....
[[晴]]叫我啦...又唔係秒第一日識佢....唔洗理佢...
今日派左數學卷[[班上嫁測驗]]]
點知得個26/36分囉...
放學miss ng[[班主任]]話下個禮拜係家長日..
我同我媽講 佢話唔得行...
我xxx話去
好開心啊...^_^
-》 -》 -》 。。。
~~~~~~~~~完~~~~~~~~~~~
Thank you for your reading!!!!!
刊登時間:2007-01-15 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 33 | »
|