2010-02-03
 
 

Yoman....
今日平時一樣返學
同歪歪腥sMs.____.
傾D無聊野-_________-
Y0!Y0!Y0!Y0!Y0!
請原諒我癲左

今日上上下英文堂
miz無拉拉叫我答問題
我尼D乖學生
梗係五識答na
歪歪比個錯既答案我
我答錯左
跟住歪歪話請我食野
我爆開心

小息個時歪歪又話請埋釘釘
我諗佢應該好後悔
點解?
回憶中.....

到左1unch
歪歪大出血
我飲左杯12蚊野
釘飲左杯16蚊野
跟住食左13x2野
我同釘釘好飽
歪歪就心碎了

數學堂岑sir冇返
有2兩個miz代
第一堂超悶
第二堂係甘同雞毛,珈,文講鬼
講到好熱烈
 

                           
            
 
                                                                              
 
                                b1og出生時間:2010-02-03 10:32 PM
             [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


susancheung0
暱稱: 柒癲一名;-*
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區