|
2010-02-03
|
|
Yoman....
今日平時一樣返學
同歪歪腥sMs.____.
傾D無聊野-_________-
Y0!Y0!Y0!Y0!Y0!
請原諒我癲左
今日上上下英文堂
miz無拉拉叫我答問題
我尼D乖學生
梗係五識答na
歪歪比個錯既答案我
我答錯左
跟住歪歪話請我食野
我爆開心
小息個時歪歪又話請埋釘釘
我諗佢應該好後悔
點解?
回憶中.....
到左1unch
歪歪大出血
我飲左杯12蚊野
釘飲左杯16蚊野
跟住食左13x2野
我同釘釘好飽
歪歪就心碎了
數學堂岑sir冇返
有2兩個miz代
第一堂超悶
第二堂係甘同雞毛,珈,文講鬼
講到好熱烈
|
|
b1og出生時間:2010-02-03 10:32 PM
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 87 | »
|
|