今日番到屋企.......
訓左一陣
爸爸話可以開冷氣氣氣氣!!!!
hahahaha 當然開心到彈起起起起!!!!
跟住聽電台 聽左首英文歌 超正!!!!
如標題一樣樣樣樣!!!!
Delete左條目嘴既ICQ 嵌家場黎架!!! 條友
死人仆街森!!!!賤哩賤哩賤哩賤哩!!!!
好撚狗仔囉!!!! 羅你同狗比 影衰曬隻狗仔啦啦啦啦!!!!
收皮啦 以為自己好令令令令仔仔仔仔!!!! 死人羅胡城A貨 狗到你呀 A貨你都唔配!!!!
Z貨?! 慳番D啦!!!! 狗仔!!!!都好過你啦啦啦啦!!!!
好心你啦 我唔鐘意你啦 仆街!!!!
死開D啦 用仆街黎罵你 影衰左仆街呢個咁靚既作語詞!!!!
好撚樣777777777777777777爆呀你 你唔好以為我好蝦呀!!!!
俾你睇死呀 仆街仔 黎架?! 死啦 咁耐以來先發覺 原來無一句既粗口 係可以用黎形容你
就算全世界既男仔死死死死曬!!!! 我都唔會再鐘意你啦 仆家link!!!!
睇我今日正常既日記 講(請)到我的xanga!!!!
susannaiptm
|