| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係...2006 年 3 月 29 日 星期三 ..天氣..  |
好早放學呀~happy~ ^^"呵呵~ |
|
我今日都冇咩特別事呀~不過.......平時我我放咗學之後都有野做,好遲先放....有成6點幾先放,
返到家都成身散曬lu~>u<..........不過.........今日就好早放啦~我都係成6點先返到家,係因為同d朋友傾到遲咗!!!今日同敏,琪佢地傾同返家,勁開心呀~
哈哈............呵呵...........hee~hee~................
886~886~lu~
我要食飯啦~
bye~bye~
::我是*笨*...但我有自尊.//.\ |
| 刊登時間︰2006-04-02 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 喂x2...睇完留言呀..*知冇..???
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 |
|