我擺左d上次睇鋼鐵長城影既相係相簿
影左好多槍 可能我鍾意槍喇
今日想訓耐d都唔得 樓上唔知搞d咩
由8點搞到4點都未完 本身諗著訓到2點到 點知11點就比佢嘈醒
起身冇野做 又唔多想打機 dn左好多新戲黎睇
近掛做個d戲睇得7788 keroro3,赤壁,特務S嘜 蝙蝠俠d畫面大糢喇
睇得唔清楚 所以想睇都冇得睇
聽日踩完車去學日文 到現時為止 學得都ok
不過miss話第4課開始會好難 聽日就係教第四課 唉....
學學下好似又話要考咩公開試 好似又要比多$$1000學一期
總共有8期 都唔知係咪昆錢 下下都千千聲
唔理著 訓lu 養足精神去踩車..
|