今日聽左一個幾無聊既講座
放左之後去左睇戲 睇街頭超人
呢套戲真係超正 有d仲幾好笑
睇完之後 去左多啦屋企玩 玩牙玩 玩玩下
就一齊睇now tv既喜劇之王 可惜既係
多啦既電腦比lily罷左黎用 最衰既係佢係度睇個d文學小說 呢個唔多清楚
我地一去到 佢已經係到用緊 佢走個時 我地都走lu
我地跟本冇掂個電腦 算喇 個電腦又唔係我既
本身諗著行路番屋企 點知行行下冇耐 忽然落起大雨
搞到我成身濕哂 跟著就悶悶地咁過左一日喇