| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-08-21  |
分類: bl0g |
尋日同老豆去左樓下"海皮"跑步
跑跑下去觀星
好正呀 好鬼多星=]
令爆=]
今日10點番左去練敲擊
好YA 聽日吾洗番中樂
YOYOYO=]
2首都練晒[愛我中華同節慶]
同齎齎一齊即刻打到XD
Chilam終於有得玩雲鑼啦 恭喜呀=]
Hea左陣聽黃建豪up野
佢好鬼好笑[仲好kam=]
本來話影貼紙相架
點知吾夠時間-3-
算啦 下次影=]
|
| 落筆's time:2009-08-21 02:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 52 | »
|