2008 年 3 月 21 日 星期五  |
他走了...  |
分類: 未分類 |
....成走了..
走左一日啦...
我可以做D咩...
平時個個訓唒教...
唔得閒...
得佢一個會理我...
佢去左遊學...
但係唔知佢幾時番....
好掛住佢...?!
係....
好中意佢....?!
唔知....
尋日係床度....
用被捂住自己....
喊.....
想佢玩得開沁D....
但係又好想佢快D番....
可以....嗎...?
家姐....?!
覺得自己成日煩住佢....
正到邊個都冷淡左....
唔想再咁落去...
但係我真係覺得自己好煩呀...
|
| 發表時間:2008-03-21 04:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
TimkI 於 2008-03-21 06:17 PM 發表:
鐘意1個人係唔會理對方點唸 係幾年幾月幾日幾時幾分幾秒 都會唸住"佢" 嬡著"佢" "佢"唔會覺得你煩"佢" 因為 依D叫關惢 冷淡是一種過渡,,,,,,,,,,, 俾D信惢 表白出來" By"__家姐×
|
|