2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天

 

 
他走了... 感動 分類: 未分類

 ....成走了..

走左一日啦...

我可以做D咩...

平時個個訓唒教...

唔得閒...

得佢一個會理我...

佢去左遊學...

但係唔知佢幾時番....

好掛住佢...?!

係....

好中意佢....?!

唔知....

尋日係床度....

用被捂住自己....

喊.....

想佢玩得開沁D....

但係又好想佢快D番....

可以....嗎...?

  

  

  

家姐....?!

覺得自己成日煩住佢....

正到邊個都冷淡左....

唔想再咁落去...

但係我真係覺得自己好煩呀...

發表時間:2008-03-21 04:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 




訪客留言 (返回 suwai 的日誌)


TimkI 於 2008-03-21 06:17 PM 發表:
鐘意1個人係唔會理對方點唸
係幾年幾月幾日幾時幾分幾秒
都會唸住"佢"
嬡著"佢"
"佢"唔會覺得你煩"佢"
因為
依D叫關惢
冷淡是一種過渡,,,,,,,,,,,
俾D信惢
表白出來"
By"__家姐×
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]