2008 年 3 月 18 日  星期二   陰天

 

 
悶悶唷'' 分類: 未分類

 唉呀''

Today勁悶悶哇..

02:15pm出門口

去同戈哥哥飲茶''

飲完去左look ling=]''

呵呵''第1球就全中了≧▽≦

緊住打完去左剪頭髮''剪短左少少頭髮@w@

同呀媽行左一陣街'......

(閱讀全文)

發表時間:2008-03-19 01:01 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]