2008 年 3 月 18 日 星期二  |
| 悶悶唷'' |
分類: 未分類 |
唉呀''
Today勁悶悶哇..
02:15pm出門口
去同戈哥哥飲茶'' 飲完去左look ling=]'' 呵呵''第1球就全中了≧▽≦ 緊住打完去左剪頭髮''剪短左少少頭髮@w@ 同呀媽行左一陣街'......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-03-19 01:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|