睇下而家幾多點``
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
小毛點點樂
此日記於 2007年 11月 25日 誕生


2007-11-25

今日我5點4起左身...之後整野啦...食野啦

之後就去左天瑞等人...等人既途中...又發夢-口-

之後去商中啦...換衫啦...我果件衫太大了- -

之後我地就坐車去維園啦...好悶- -冇野做

點知...我見到3個我識既人喎..[商小的]...佢地入左天官- -

唔想叫佢地...費時煩...懶得理...

果3條友...一樣都係扮野...好憎佢地囉...

算...扮唔識算啦...之後就排位啦

之後個李璐[小學同學既..中一]...係到話...行過d啦

而家好似我係你師姐囉...咩態度呀你..

真係好想鬧番佢...不過費時啦...唔想煩

之後咪忍下囉- -之後我行左上前面-口-第3排...

又要企...又唔郁得...搞到隻腳好鬼痺呀...陰公...

要行果時...差d郁唔到-口-硬晒囉隻腳...

之後吹歌啦...吹到我死死下...用晒d氣啦..

之後又要影相...攰死囉-口-之後終於上車啦

之後去左灣仔個st.john個總部...換衫...之後還番d衫比st.john

死...冇著低衫- -點換...咁我好辛苦咁係個死角位咁換啦

之後就還啦...之後就上番車...之後等呀等

之後勁多人泥上我呢部車...勁慘...唔知點訓...又眼訓喎

之後訓到我個背脊好痛...好痺囉...

之後番到商中...仲要幫手搬野...不過幫下都應該既-3-

之後去到商中放樂器既地方...勁正囉

自己整一個地方出專放樂器...勁正囉我地以前又係開放式

不過係係電腦室個儲物室-口-不過都好過我地囉

係音樂室-口-o晒...人地果時開放式..我地..放入櫃- -

都唔明既...又麻煩...都係商中果d好d...好齊喎d野又

之後我地就坐左一陣[等人]...就走左了

之後一路係咁傾計...去到輕鐵站...就走左了

之後坐車走...又係我最尾果個站-3-

好攰呀...訓一陣教先...

2007-11-25 06:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]