-3-一早撞到男人婆(佢啲鬚勁爆) 我超黑仔丫.. .. .. .. 本來都唔知係邊位... (日Q日望住哂)""!! 原來係之前一位普通朋友既同學仔 冇膽仲學人眼超超...你隻眼好大咩? 等人行開就扮哂野~ [好嘔心-=-=] 仲好意思叫人夠薑就打獲佢囉??咩意思 仲聽講之前讀"粉官"好威喎~ 佢都唔知面皮有幾厚呢???
21 - 8 views - eprops (2) - 回應 (2) - 編輯 - 寄信
近點時間好似過得好快甘">-< 一星期有5日都要返工... (快倒地) :( 不是趕交功課就是忙著工作 !! 自己又衰再好多日都通宵=-=" (唱通..BBQ..-2-2-) 琴晚去左大欖度BBQ- awa 好彩有人可以車我" 吾係就要訓街浪漫下啦 ~
錢多左,但睡小左..好辛苦-0- 仲有人問我點解兩日冇訓個樣仲甘精神" ?? 依架個樣唔個殘...但如果連續一個月就死得啦 唔夠訓人都變得 [惡咗] -3-同細老妹見面少左...可以四五日都見唔到 好似冇屋企人甘------ 好彩見朋友既時間冇少度
11.23
吃豆腐花... 好多人~0-0~ -0-唔環保...SOR~!
11.22 好熱鬧... -3-
11。21
充實的一天... ... =-=冇停過 ! 傻左甘~
我冇搵你?? 介紹工比你仲要睇你鐘唔鐘意..?????? 唔介紹又講我..FD都唔介紹工比你 搵你就要好似一定有事先CALL得你甘=-=哂分鐘 約你十次有9次都坐飛機甘...-__- 5年來....係邊個搵對方多牙?? 問心講啦...係你定係我牙?? 做主動既都會累唔想搵你啦-=-朋友 你內向??唔似囉-2- 如果我唔搵你, 你又唔想搵我OK!! 大家做朋友都無意思... 凡事錯都好似係我... 每次都係我怪鍺人? 每次有事都需要搵外人插手評論??誰事誰非?? 邊個係包天青牙?? 插到手理得到咩? 呢度唔係法庭 唔需要證據...判誰有罪
講咗心舒服好多 >@<>@<>@< 無法 再與你交心聯手 (陳奕迅--最佳損友) 好耐之前係我唔開心既時候想搵朋友傾訴.. 但時間以經好夜=-=怕嘈到佢(但SD左MSM) =-=但冇回覆~SO我喊左好耐!!("之前仲細") 好似我世界裹面冇哂朋友 @@ 到早上時佢打返比我-_- (原來佢怕哂電而關機囉) 佢講左句好感人既說話:......... 以後我都唔會關機有咩唔開心記得一家要搵我!! 所以我試過當開心返後...隔一日再搵佢~點知 X*@$# 關左機 [ 原因: 仲以為你開心返唔哂晚CALL] 就算點朋友唔會變..打屋企搵我啦0---0"唔會唁理你既
朋友們..當你地唔開心記得CALL我啦!! 我唔會關機怕哂電既! 甘偉大既事情我一定會學FD囉"嘻 晚安...=-=3點啦
有冇人可以講比我知朋友既定義吖??? *君子之交淡如水嗎??? *有事鍾無豔~無事夏迎春??
對朋友我從來也真心...朋友你呢? 我小器??用五年時間既朋友認識 !! 有一種有事鍾無豔~無事夏迎春既朋友多一個也嫌多 少一個就太好啦"" 你總是扮無辜∼我無法了解
我不想做那個鐘無豔... 彩虹姐姐!!
大埔街也有這句@∼@ 本小姐既傑作 知唔知有咩用途?^^ 這晚夜肚子大家頂著西瓜似 ∼呵呵
知唔知係啲咩?? 估唔估到我準備整咩甜品?? 中秋既食物^3^~ 整到手都軟哂 小欖 (-=-倒霉的一天...受傷@W@) 大大隻。。=-=
沛爺超好...整勁大碗既""木糠布丁"比我 哈哈哈!! 好好味牙 !!成日都食到唔同既甜品...好幸福丫
今日既晚餐.... @~@''攰攰攰 昨晚同BOBO去左唱K.. 回家時佢爸爸開車去我走""!!THX 叔叔問BOBO諗住遲D點?? 重讀定點? 唉...... 我突然想重讀 !! 想再浪費多一年既時間 ~ ~∼嗚嗚