今日好早起身la~好猛太陽~
不過~我都呆呆甘坐左係度~因為我心情好複雜~
我發夢見到我中意左兩年ge人~係夢境~我地好開心~
但係點解係現實~我同佢就好似陌生人甘~一句話都五講~
我同你真係只係丫哥丫妹甘簡單???

我又忘記五到我XBF~明知佢係有第二個~
我仲要扮五知~繼續同佢一齊~分開左甘耐~
都無忘記佢~仲會掛住佢~當初分開左GE時候~
我係諗我會好憎佢~因為佢將我放GE感情好似垃圾甘~
一句"無感覺"就五要~但係~原來憎一個人真係好辛苦

而家行緊果個~打比佢又五聽~
MSN又五上~都五知想點~

到底我要點做????
|