| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 6 日 星期二 |
 |
倒數18日,,生日* |
| 瞓覺! |
今日考左中作,,多左成4個字,,咁我睇左分卷一1次,,咪扒左係張枱...瞓覺*好好瞓牙,,仲發左個夢!!but冇幾耐,,個牙sir就話要收卷,,冇得瞓...>3<' 考完諗著等埋阿sa,,but佢搵唔到,走左*個個都話返歸,,咁我咪又一齊返埋low!!叫左個lunch,,麵,,ok喇!tmr.唔駛返學,,可以瞓好耐*
|
| 刊登時間︰2005-12-06 02:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 5 日 星期一 |
 |
倒數18日,,生日* |
| 5/12 |
今日英文list.超快wor~都唔知叫我聽乜??就算俾我聽到,,咁又點?咪就係唔識串lor d字!!實唔pass喇*普通話,,個聆聽都ok既..係d廣普對照唔識姐!!根本都冇認真咁溫過,,又點識做le...考完,,去左kf食..仲知左好多野tim...呵呵*tmr.個中文作文都唔會好高分la,,次次作都係d格式錯wor...溫唔溫都錯la,,是但la!!隨緣la*
|
| 刊登時間︰2005-12-05 05:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|