sweet2chung
暱稱: SweET......小糖!!!
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
@@
結束了!!!
唉...........番學為佐...
好掛住肥豬呀!!!
大喊日.......屬於我的...
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 176
今日人氣: 0
累積人氣: 3036
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


不知為何了........ 不滿 分類: 未分類

baby們_____你們的sweet變得不快樂了!!!!

朋友們,每日見到我好似好開心,冇野咁,但我心入邊ge感受係點,你地知道嗎?!

肥豬,我唔知e家同你一齊,係算唔算拍拖,每日你理我ge時間有幾多?!  你可能每日見到我,好似冇野咁,但其實我好唔開心,好想喊,你又知嗎??
 你話過要另我開心,你又做到嗎??

d fd 個個都問我係咪同你拍緊拖,點解你成日都唔理我,次次見到我地都係分開行,手都唔拖。

         個個都係咁講,話係埋一齊都冇意思,不如散啦!!!  (但我唔想咁,更+ 唔想咁忍心對你..............因為我真係好愛你!!!)

我對你好,你又知嗎??

唔好話我咁講,連細佬同x美期、呀迪都覺得,我應該點做呢?!

你話過,你會改,但你又做到了嗎?

       總有,我唔中意你成日都提起你之前條女,因為我覺得我唔夠佢好!!!!!    (我唔識解開你心中的結)

                          請救救我吧.............不想再為佢而唔開心!!!!!

                                因為sweet係甜的,不是苦的..............要開心,不是要眼淚!!!!

好多謝你地個個都咁愛我,咁關心我,但我唔想同佢分開..............我令原自己唔開心,都唔想累到佢!!!!(因為我說過要他開心、幸福)

                                                     好對唔住............(愛我的人)!!!      如果你地知道係冇可能的話,不如放棄我吧,我唔想你地又唔開心,就算得到一個人,得唔到姖個心,係冇用ga,佢個心都唔係你到!!!!!!



2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


傻不笨 愉快 分類: 未分類

生病中.......好凍!!!!!

今日冇同到肥豬佢地一齊番學.........因為某d原因!!!

自己一個______感到寂寞!!!

         放學,肥豬送我番屋企,開心.........仲同佢一齊buy ice-cream食,好味道!!

雖然個天好凍,你地可能會覺得我地唔正常,但係咁凍食先有feel!!!xdd

                              期待天日BBQ........哈哈,諗起都開心!!!



2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


要開心喔.......sweet!! 愉快 分類: 未分類

呀魚........生日大快樂呀!!!

                                                                                                                  sweet -3-

現在_____的你一定很辛苦吧!!!   不如去訓番教呢

前日ge事都過佐去了,我都唔想再提,你問我點解要咁做,你不如問下你自己呢?

係邊個令到我唔開心?

係邊個要我擔心佢?

我咁做又係因為邊個?

                          李生_____全部都係因為你!!  我都有錯,我唔應該去飲。

個個都話我仲壞你,唔識向你發脾氣,咩都就曬你............我成應我唔敢,因為我驚冇佐你!! 冇佐你,我會點??(唔知)

Sweet♥♥Yin Sweet♥♥Yin  Sweet♥♥Yin  Sweet♥♥Yin  Sweet♥♥Yin  Sweet♥♥Yin  Sweet♥♥Yin  Sweet♥♥Yin  Sweet♥♥Yin  Sweet♥♥Yin

好想你快d變番好似之前咁................@__@

因為我仲要同你開心、幸福!!!!!!

                                          你說過會令我開心+幸福的!!!
        我相信你可以!!!!     you can    you can    you can   you can   you can   you can   you can



2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


唔開心.......哭了!!! 傷心 分類: 未分類

今日,我好唔開心,成個人都好單,點解?! (係咪真係因為你呢?)
呢個星期,你話你好累,我可以就曬你,咩都得,但你又對我點呢?! 
    d人話我重壞你,咩都聽你話,就曬你,咁樣點得?!我成應自己係一個好自私ge人,但我咁做都係因為你,點解你要咁對我呢? 對住我,你話好累,但對住其他人,你就玩得好開心,why~why~!!^_^
                今日,我唔開心,你知嗎?我哭過了,你又知嗎?呢個星期,我覺得你當我係一個水泡,點解?! 中意就好,唔中意就唔理我,
直行直過。                    《
不愛我了,就說吧!我唔介意,亦都唔會逼你...》
      唔開心,我真係想用食煙黎折磨自己,但係唔得,因為一枝=永遠!!!
                        為何我那麼愛你___你都要咁樣對我呢?!
               是否出現了第三者?
                              WHY~WHY~Tell Me Why..........
或者我呢個女朋友對你唔夠好,如果係ge話,你可以同我講,我唔介意!!
             唉.........好灰!!!
                                 希望______明天會更好!!



2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


開心又一日,唔開心又一日........... 愉快 分類: 未分類

太累了_____便好好睡一教吧!!!

也許是因為天氣的問題,令到你不願意起床,每天带著皮倦的身軀番學,見到你_____我真的會心痛!!!

        呢兩日,你真的沒什麼理我,放學就會變的寂寞(因為冇你係到),也許____你真的因為太累了,冇咩心情!!!!

                               别人說我大方,但我都係為佐你,就曬你!!!(我說過,要你開心、幸福,我一定會做得到。)

                                                            不累了,就和我說吧!!!  我等你........

                                           李生______-3-@@

我愛死肥豬  我愛死肥豬  我愛死肥豬  我愛死肥豬  我愛死肥豬  我愛死肥豬  我愛死肥豬  我愛死肥豬  我愛死肥豬  我愛死肥豬