金日冇點出街.'-v-
金朝早番左學校跳舞.
遲左半個中-3-
跳完之後;;
同yan t!nG 去左KFC食早餐.
係到ssc hea 左陣.;
就番屋企做自閉*v*'
3.幾落街同個 fd hea.'
hea左陣又做自閉.
勁攰;'勁眼訓 -v-
All 0F MY bab3 ;;;
i M!ssing all 0f my Bab3 =)