死頂???
我係唔係真係咁硬呀....硬到...你同我講分開一下...我都
可以唔喊..唔知...我真係咁硬呀...定係死頂呀???
我估唔到...lee樣野..會發生係我身上呀...
點解呀...點解要咁對我呀....lee個世界...係唔係得lee個
方法解決到問題呀....
其實..我知道...我係度死頂...死都唔喊出黎嫁...我係咁
係到林....我係唔係做錯左d咩呀....係唔係你唔再愛我..唔
再鍾意我啦...係唔係...係唔係...好多好多問題係我個腦入
面出現....
我寧願你一刀插落我度...都唔好逐刀逐刀界傷我*
|