★▋°×''↙士多啤梨園日記•∴°﹒+O•°o•
雖然我好鍾意士多啤梨...∴°
_ ▋°但係......我更愛你
sweetTBching
暱稱: 呀程
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好悶...
唉.....冇野做....
補maths
補課喔.....
返左黎啦....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
kellyjackie
YAN
小啤
呀瑩
曉晴
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


妖佢呀!!! 分類: 未分類

嘩...好心你啦....

嘩...我真係頂唔順果條ram槽啦....人著冷衫..你著冷衫...都唔知點解你著得咁樣衰嫁...不果...你始終好過某d人....唉...冇辨法啦....果d人知道自己d英文差....人地英文第三組...同余巧俊一組呀....真係開心啦...不果...人地e+都走左啦...可能係唔想見到果d死肥婆...呵呵呵....我地英文第二組不知幾想同佢一組呀...冇辦法啦...第三組啲肥婆係第三組好開心...我地唔好左住人地開心下...因為我地第二組有得同佢鍾意d人玩同傾計呀嘛...呵...算啦...我唔怪你...因為...我唔值得同你鬥呀...廢是人地話我地蝦佢啦......果d肥婆囉...唉...e+唔抵得呀...唉...冇辦法啦...我地lee d天生麗質...點食都唔肥...唔通好似果d肥婆咁咩....         anyway  we are the winner ,ok????But I hope you don't know what I say....hohoho....I hope you will know what I mean...如果唔係....你點知我話緊你呀...