而家刀1點喇 ,,, 睇緊最遊記中... 琴晚冇得睇 ,,,, 真慘 ...... 而家月泥月中22悟空*"佢好可愛呢!?
而且今日仲睇左天外''非''仙既重播 ,, 亞視播台灣做的 .... 講真''好少睇台灣既古裝片 ,,,,因為佢地通常搵D我吾識既泥拍 ..
因為今次系林依晨既關系 ,,,, 所以我先睇....不過我吾系中意佢..[咁你又睇!?]....只系睇完''惡作劇''之後想睇下佢咁解姐 .... 套戲幾好睇的說 =]] 啱啱見到思妹個ICON系牙棗所以同佢傾左幾句 ... 本身想玩果個ALICE既GBA GAME架.. 可惜 .....DL不到 =]] 系做一個轉學生的 .... 睇到轉學生E個字就好好好想玩 ........ 我諗我吾會簡棗囉..雖然佢好令仔+好型 ....
不過我刀系中2翼學長 .... 因為翼學長好好人'' ^^ 流架兔呢 ......嗯,,我吾知點 ....總之就唔系幾想NA..一日刀系配佢音果個聲優吾好 !? 把聲令我諗起[BL]這個名詞..(小流:你講咩牙///)...我刀吾知點解 ,,,, 可能系配佢果個系女人泥吧!? 棗刀系 .......不過配佢果個系扑路美..佢配開男仔 ....連愛德也是佢配的說,,,,所以就覺得冇乜野啦..算啦..吾討論e個問題,,,,, 今日買左筆袋同袋 .... 系CRAZY ROOM的.... 吾講NA..我睇最遊記啦 ... 悟空佢仲未醒返 ....嗚嗚,,希望佢唔好有事啦..
|