myforum Member Write Forum Login Qooza
 

名子 ,, 貓 //MEI *MIA
年齡 ,, 11 ''(很快12)
生日 ,, 3月17 /\/\*
星座 ,, 雙魚

 ------------喜愛--------------
 
 動漫 ,, 死神*火影*REBORN*
 反逆*少陰*DN*銀他媽*
驅魔 ...數之不盡!!

人物 ,, 骸大人'隼人'DINO雲雀 ..
             佐助' 祭' 鼬 ' 四代 ..
             拉比,神田 '' 総悟 ,桂, 土方..
             烏爾奇奧拉, 小白,八千留,銀
          赤也`千石`郁士`慈郎`聞太.." 
            .....還有的!?


CP ,, 沖神//烏織//玄太//春光

聲優 ,, 鈴鈴`桑島法子`高橋直純`祥太郎`田中理惠`石頭`包子`廣樹....''

偶像 ,, 高橋愛 ` 久住小春`小池徹平'
 KAME ,,


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

>V<''

 
2006 年 8 月 28 日  星期一

    而家刀1點喇 ,,, 睇緊最遊記中... 琴晚冇得睇 ,,,, 真慘 ...... 而家月泥月中22悟空*"佢好可愛呢!? 

  而且今日仲睇左天外''非''仙既重播 ,,  亞視播台灣做的 .... 講真''好少睇台灣既古裝片 ,,,,因為佢地通常搵D我吾識既泥拍 ..

              因為今次系林依晨既關系 ,,,, 所以我先睇....不過我吾系中意佢..[咁你又睇!?]....只系睇完''惡作劇''之後想睇下佢咁解姐 .... 套戲幾好睇的說 =]]  啱啱見到思妹個ICON系牙棗所以同佢傾左幾句 ...  本身想玩果個ALICE既GBA GAME架..  可惜 .....DL不到 =]]  系做一個轉學生的 .... 睇到轉學生E個字就好好好想玩 ........  我諗我吾會簡棗囉..雖然佢好令仔+好型 .... 

  不過我刀系中2翼學長 .... 因為翼學長好好人''   ^^ 流架兔呢 ......嗯,,我吾知點 ....總之就唔系幾想NA..一日刀系配佢音果個聲優吾好 !? 把聲令我諗起[BL]這個名詞..(小流:你講咩牙///)...我刀吾知點解 ,,,, 可能系配佢果個系女人泥吧!? 棗刀系 .......不過配佢果個系扑路美..佢配開男仔 ....連愛德也是佢配的說,,,,所以就覺得冇乜野啦..算啦..吾討論e個問題,,,,,  今日買左筆袋同袋 .... 系CRAZY ROOM的....   吾講NA..我睇最遊記啦 ... 悟空佢仲未醒返 ....嗚嗚,,希望佢唔好有事啦..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 172 | »