之前做過d難忘ge野∼
好快就補番!
sor!

sweetsin
暱稱: 車厘子大佬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最後一篇lu!
星6仔**!
同uu行街仔*
吳尊*初見
我的志願~
文章分類
全部 (285)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 24
今日人氣: 1
累積人氣: 4926
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  
2006 年 3 月 23 日  星期四 雨天
 落雨!!>.< 不安

今日一早就有人笑我la!!
返到學,reader!!
音樂~miss pun矮過我!!睇【天鵝湖】,x葛勁似個男主角!!haha~
maths!!
睇人上體育堂,
到左英文堂~!派卷,shit!!少竟然高我1??
之後我地互篤改錯左!各扣2~
科學~又小測??豬皮想出貓,又唔夠薑wo!!好心la!!
放學lu~去左淋雨打排球,勁好玩,
不過miss man突然行左出黎!!嚇死左……俾佢趕番屋企
,之後食左d.諗住等埋d,點知佢一衡衡左去足球場~!!
…….自己走!!
!!行行下見到隻惡狗,好想呢一刻有個人黎救我,
只可惜……@

 

刊登時間︰2006-03-23 08:56 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK









訪客留言 (返回 sweetsin 的日誌)


ka1019 於 2006-03-24 10:20 PM 發表:
嗯嗯!!..我2份卷都好高分!!..我都唔想GA!!..
唉!!..只能怪我地6個太聰明LA!!..
我第1份卷30分!!..第2份28分丫!!..
平均都有成29分!!..
唉。。。。。。。hee hee^ ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingfung113 於 2006-03-24 05:37 PM 發表:
hi
大佬
科學咁易都想出貓佢???
我有成29分都唔知咩事
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]