| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 11 日 星期日 |
 | |
囡囡~~  |
Sunday~我同ar媽去左飲茶~今日去ge目的係睇bb~世明表哥個囡囡~
我覺得個bb有似萱姐姐多d lo~囡囡又係咁學人講野wo!勁cute~之後就同ar恩傾下計~睇下雜誌~
then,ar媽問我行5行街,我就話要番home做功課lo~
番到home~我用左個幾鐘黎做功課la!其實到左F.2我自覺讀書好似勤力左~
希望佢都會勤力d讀書la~
|
刊登時間︰2005-09-14 08:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
|
u” 於 2005-09-17 03:08 PM 發表:
<口我>∼係<口羊>?<口尼>個係事實黎<口架><口羊>==
<口米>扮<口野><口拉>∼恆恆B=v=””
|
|
|
u” 於 2005-09-15 06:14 PM 發表:
佢?邊個佢呀..你咁多個..
張生?動物?趙x樂?任達華?古巨基?==”
你想邊個讀書好d ja=v=好8tim..
|
網主回覆
你講個d個個都有份!!你都有份!!低b仔都有份la~
Posted at 2005-09-17 10:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|