我今日的心情超悶 , 冇人同我傾計 , 悶死我喇 ! 我個 friend 飛左去外國 , 又唔得閒打俾我 , 聼講佢地話冇左我的電話號碼喎!!!!!!!!
哈!! 我聼日唔洗上English lesson , 改為上性教育堂呀! 死得人多喇....