布 娃 娃"__..**
我 是
悶的今日=[
沒趣=[
今日文光x番左黎,,十年都唔番一次,,番黎好驚訝呢,,有一個羅x頭-33-
好笑呢=]
數學堂,,,一d都唔明bo,,唔知點算,,點算,,冇人教我囉.,,我想講-3-
好彩文xx借俾我抄姐-33-
突然我十分&飛常&爆&勁&極憎我前面果位呀生-33-
頂佢肺肺